Åsikter om andra bloggare (inte randoms)


En "viss ;)" bloggläsare ville att jag skulle slänga upp en "åsikter-om-andra-bloggare", så varför inte?




Kissie- En tjej med stor provoceringstalang! Väldiga självförtroendes-problem. Plus okunnig i photoshop. (Jag ska stödja dig till en kurs i detta Kissie. Jag lovar!) Annars en väldans härlig tjej med humor!

Paow- Söt tjej. Tråkigt med det som hände mellan henne & Hugo. Och jag dissar faktiskt hennes pikar till Dessie. Dom är ganska så 2007...

Dessie- En tjej som gått framåt i rask takt i bloggvärlden! Börjat blivit en rätt så bra förebild. Och börjar ta blogglivet på ett mer "allvar".

Kenza- "Hon är tjejen med den där drömkroppen!" Naturligt vacker, fina drag. Och väldigt modemedveten. Älskar hennes märke! Men hennes blogg har börjat blivit tråkigt.. :( Det är synd på en sån fin bloggerska.

Blondinbella- Oh my gash vilken förebild! 20 år och redan framgångsrik och egen företagare. Stort plus till henne! Kan inte säga mer än att hon är toppen!

Foki- Gullig & söt är väl dom enda orden som riktigt passar in på Foki. Följde hennes blogg via bloglovin förut. Men tog bort den, eftersom att hennes blogg vart väldigt enformig och man blir fort less. Men hon verkar vara en otroligt mysig tjej som älskar Tokyo, att baka cupcakes & smycka sina naglar!

Kommentarer
Postat av: evelina.

haha även att du gjorde det ;).

2010-11-09 @ 22:18:13
Postat av: Sv: Till Evelina

Sv: Klart jag gjorde det! För din skull ju ;)

2010-11-09 @ 22:34:12
URL: http://alittleprincessdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0