Wops..

Jag var nyss ute med Tellus en sväng. Vi satte oss ner på en lägda ett tag, och han började vittra som f*n. Sedan hörde jag ett prasslande i skogen. Huvva, nästan så att jag ville springa hem igen. Men vi satt kvar. Och vips, så tittade två horn upp, sedan ett huvud. Ett rådjur. Haha, och jag som hade blivit så rädd innan ;).

Filmade det, sen började Tellus skälla.. Efter att jag suttit och klappat honom så att han INTE skulle skälla. Jag ville nämligen att den skulle komma lite närmare. Men då såg jag ju på displayen att jag aldrig hade filmat. Utan jag tryckte på play, istället för "klar". Ååh vad arg jag blev!




Som sagt min kamera är inte så bra, när man zomat en kilometer.

Och inte heller när man zomat i filmläge,



Kika NOOOGA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0