Pälsindustrin



Visserligen är det en norsk film. Men äre bara jag som reagerar så fruktansvärt hårt, på sådna här filmer? Jag kunde inte hålla mig efter 2 minuter. Jag var tvungen att trycka bort det.

Det är så fruktansvärt, förbannat jävla hemskt. Asså jag vet knappt vad jag ska säga. Det enda jag kan säga, det är väl att den här uppknullade jävla fucking världen kan dra åt helvete. Bara för att vissa måste hare så jävla gött och bra, så måste andra lida? Äre så? Äre så det ska va? Att dom som har det bättre ställt, kan värdera och förminska andras värde. Jag har tagit upp det förut, när jag skrev om
"Mahatma Gandhi" filmen. Fast det inte handlar om människor då.

Ååh, jag får en sådan jävla, frustrerande tankeställare.. När jag ser sånt här. Man blir nollställd. Sedan växlar det lika snabbt upp på hundra igen. Alla tankar omkring det. Vafan händer?

Det lever mängder med sjuka människor på denna jord. Som vi aldrig kommer bli av med. Ursäkta ordvalet, men.. Dom borde fan skjutas ihjäl!

Kommentarer
Postat av: tove

Jag gråter bokstavligen aldrig på film, sång/musik, teater eller liknande. Men när det gäller bilder på djurplågeri då blir man riktigt blöt i ögat!.

2010-05-30 @ 21:10:31
URL: http://tovesandelin.blogg.se/
Postat av: Jens

Det är så jävlia sorgligt att människor inte har känslor för dom.. Tänk om dom själv var där då fanimej skulle dom inte skratta..

2010-05-30 @ 23:19:10
Postat av: Becca =)

asså fyfan va förbannad man blir man vill ju bara skjuta idiot fittorna som gör de mot dom :S harom inget hjärta eller ?;O

2010-05-30 @ 23:28:03
URL: http://beccavarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0