Träning och fot-ompyssling

Hejhej.

Idag efter skolan så hade vi som vanligt träning. Äntligen! Det enda man ser framemot under veckans lopp typ. Enda gången under veckan som jag verkligen kopplar av & glömmer alla beskymmer. Så skönt att även jag har ett sätt att släppa ifrån allting.

När jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen. Kokade upp en hink vatten med olja. Och påbörjade mig.... FOT-OMPYSSLING! Lite fotbad & pedikyr :).

Snart ska jag lägga en ansiktsmask, och ta hand och händerna lite grann;).
Det är ett MÅSTE.


Kommentarer
Postat av: tove

Sv: Okeej, Louise hittade den gröna bland hennes mammas saker, helt oöppnad så hon använder nu (A)



Jag tog hand om mina fötter i måndags (Y) :'D

2010-05-05 @ 20:22:05
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0