Paddling med min wunderbara klass asså =)

Hejhej!

Ursäkta den värdelösa uppdateringen, menmen. Bättre sent än aldrig!

Vi paddlade ju i fredags. Det var såå himla härligt. Jag hade bara korta jeansshorts och bikini.. + flytvästen dårå. Det var många tjejjor som hade korta short, för det var verkligen inte kallt. Jag paddlade med Nisse&Daniel, började med att sitta i mitten av kanoten och bara åka med ;). Fett soft. (y)

bilder: (för er som orkar kolla ;))


Mitt fika bestod av: en munk, trocadero oh turkisk peppar



Alma, Evelina, Emelie


Haha, sötnisse!


Nemen titta vem som sitter där? Jo Nisse, jag och Daniel!


Ronja, Alma, Becca


Saga, Linnea


En egobild i det blå!




Och ibland går det inte "riktigt" som man har tänkt sig...


Anton, Nissan, Simon



R.I.P mina shutter shades. Tack nisse för att du var så himla snäll åh kasta dom i sjön.


Avrundar med mig och Ronja i forsen!

Kommentarer
Postat av: Becca =)

jag typ liv rädd :O

2010-05-23 @ 21:58:23
URL: http://beccavarde.blogg.se/
Postat av: ronjaaa.

HAHAH, så jävla bäst.

2010-06-01 @ 21:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0