Naveln i snapsglas?

Nu har jag nyss tittat klart på Eurovision Song Contest. Tyckte endå att Sverige var bäst ;). Samtidigt som jag tittade så fixade jag lite med naveln.

koksaltslösnings recept:

2dl vatten
½ tsk salt utan jod (helst havssalt)

koka upp allting. Låt svalna. Ta en snapsglas, och tryck det emot naveln. Alltså när du ligger på rygg, så ska glaset kunna stå stilla. Du har "naveln i glaset-på magen".

Svider lite mysigt sådär nu, men känns att det rengör ;).

Nu ska jag lägga mig och läsa en bok som heter "Såld". Handlar om två systrar som blir sålda av deras egen pappa till två främlingar i en annan stad. Aja, tycker att jag är rätt så duktigt som "tvingar" mig själv att läsa, bara för att kunna somna =).
det regnar ute. Älskar att sova när det regnar & åskar. Det är bland av det mysigaste jag vet! Godnatt alla mina söta bloggläsare ♥

Kommentarer
Postat av: Forum

I like this site. Keep it up!

2011-01-17 @ 13:57:40
URL: http://forum.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0