Käftsmäll!

Hejsan. Idag skulle typ farsan på någe möte in till stan. Så jag gatt vara hos jens... Suck. NERÅ FAN! :D

hihi, vi skulle ut och hoppa studsmatta en sväng. Och både jag och jens asflabbade åt mina miner jag gör innan jens dubbelstudsar mig. Också skulle han studsa upp mig från att jag satt på rumpan. Jag far på ryggen, ska precis hoppas upp. Och samtidigt som han hoppar upp mig, så sträcker jag ut armen, och drämmer till en knytnäve på käften hans! Haha, stackarn bet sönder lite av tungan! Och jag asflabbade som vanligt. Shiiet pommes frites, vilken smäll ;).

Sedan gick vi in och kollade på det "okända". Och jag som är värsta nojjig när det gäller sådna program, fick krypa ner under en filt med jens! Jag vart helt tokig, för precis när dom i programmet skulle berätta en händelse, så kutade jens upp för att det ringde! Herregud jag fick panik! Jag är lite smårädd av mig, i alla fall när det gäller såna saker (a).

Sen somnade jag... Och jens fick uppleva mina kända & såkallade "cp-ryckningar". (sorry för ordvalet) Men precis innan jag somnar, eller när jag kopplar av helt, så får jag värsta ryckningarna i benen och armarna. Typ som små hundvalpar som drömmer att dom springer i sömnen, eller små babysar. Vilken jämförelse ;).


Kommentarer
Postat av: Terese

hahahahah , va jag garva när du skrev det där om jens på facebook ! Nu också rå , men .. :P



Tänkte bara säga att de tinte bara är ''små hundvalpar'' som får sånna där cp-ryck.. :P Men hund är typ drygt tre år nu och när hon somnar innan mig på kvällen så ligger hon och rycker till nå jävulst ! Ibland väcker hon sig själv också.. ^^

2010-05-04 @ 21:00:50
URL: http://saffransblogg.bloggplatsen.se
Postat av: tove

Sv: Du och jag tänker precis likadant. Det är absolut inte barnets fel att ungdomen förstörs! Det bara ÄR så. Och vafan, jag skulle inte palla en abort :S

2010-05-04 @ 21:13:45
URL: http://tovesandelin.blogg.se/
Postat av: tove

Vet du! Jag har oxå börjat få "cpryck" :O Det är asläskigt :S!!

2010-05-04 @ 21:26:30
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0