Fika med Anna&Jens♥♥

Hejsan! Ja, jag hann inte blogga igår. Så jag får ta det idag istället! :)

Igår efter skolan så skulle pappa på möte. Och som vanligt så måste jag sitta kvar på skolan, vid någon random dator. Men inte igår.

Pappa- Vill du gå och fika?
Jag- Ne, vill inte fika ensammen. Tråkigt jue...
Pappa- Men ta med dig anna då!

Så jag gick och hämtade Anna, men där stod också Jens! Och han ville också följa med. Självfallet. Emilia bjussar alla på fika! Pappa kreditkort = friiiia händer! ;)
Ni vet.. Jag, Anna & Jens på ett café.. Heh. WE GOES WILD! Nerå, men vi har haft våra "stunder" (a).

(första omgången)
Jens: delad cola med mig & en sockerkringla.
Anna: Krämbulle & en pucko.
Jag: Ost/skink fralla & delad cola med Jens.
(andra omgången)
Jens: Choklad brownie & vatten.
Anna: Ost fralla & delad cola med mig.
Jag: Sockerkringla & delad cola med Anna.

Kommentarer
Postat av: tove

Haha jag+svulla=kärlek ^^'

2010-05-11 @ 20:29:20
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0