Ett nytt fotoställe

Hejsan. Var nyss ute och sprang. Den 22 maj så har vi våran första seriematch utomhus. (Yeey! ;)) Så man måste ju träna liite extra, än vad man redan gör.

Och jag är så förbaskat trött på mornarna. Orkar seriöst inte kliva upp ur sängen på morgonen. Pappa får BÄRA upp mig ur sängen! Direkt när jag kommer hem från skolan.. brum till datorn, sitter vid datorn tills det blir natter. Sen går jag & duschar, eller sover. Så nu måste jag börja ta tag i mitt liv. För jag mår inte bra av det här. För jag skiter i skolan totalt, glömmer alla prov och alla läxor. Och har blivit mycket otrevligare. Och allt kan bero på att jag inte sover ordentligt. Eller rättare sagt.. Det beror faktiskt på det.

Jag har typ världens träningsvärk i smalbenen/vaderna, och är stel på en pinne. :P
Så jag var tvungen att ha småpauser hela tiden, och massera & stretcha musklerna.
Det gjorde såå j*vla ont!
Och jag har aldrig vetat om att vi har en väg nedanför vårt hus som var gamla bilvägen från Håsjö - Hammarn. Det finns en bro som går över tågrälsen som är ungefär 6m hög. Jag satt där och lyssnade på alla ljud ett tag. Hehe. Har aldrig koncentrerat mig så mycket på "naturljud" förut. Kändes nästan som att sitta i en djungel. Alla fågelkvitter och gröna träd överallt. Så mysigt att bara sitta & lyssna en stund.
DET ska bli mitt nya fotoställe!


Kommentarer
Postat av: tove

Sv: Det blir tre veckor på Håsjögården (inte det bästa, men jag går bara i åttan och då finns det inte så många jobb) blir städa, baka osv :) Jag börjar två veckor innan själva cafeet öppnar :)

2010-05-11 @ 21:14:31
URL: http://tovesandelin.blogg.se/
Postat av: tove

Sv: Nej mamma har inget med det att göra :) De ringde upp mig och frågade :)

2010-05-11 @ 21:32:58
URL: http://tovesandelin.blogg.se/
Postat av: tove

Sv: Hihi jag hann först (Y) Nej men lägg ujpp det du med :D



Precis där jag brukar springa tror jag att det är ;D Sprang där en sväng vi sjutiden idag :)

2010-05-11 @ 21:54:51
URL: http://tovesandelin.blogg.se/
Postat av: LS

STOLT över dig!

2010-05-11 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0