****

  • Att man har svårt att vara ”lagom” aktiv. Det är vanligt att man är väldigt aktiv, har svårt att sitta still eller känner sig rastlös. Ibland kan man känna sig helt slut och inte vilja röra sig alls.

  • Att man är väldigt impulsiv, alltså att man gör saker direkt, utan att tänka efter. Man kan också ha svårt att styra över hur man reagerar i olika situationer.
  • svårt i samspel med andra personer
  • lätt att glömma eller tappa bort saker
  • många tankar på en gång, som att de trängs i huvudet
  • svårt att ta instruktioner
  • ett annat sätt att lära sig på, än vad som förväntas i till exempel skolan
  • svårt att skriva eller läsa
  • svårt att passa tider och att planera sin tid
  • svårt med vissa rörelser
  • sömnproblem
  • ångest, oro eller nedstämdhet
  • låg självkänsla.
Oj... Trodde verkligen inte att det stämde så bra in på mig, som det gjorde.. Shiiet. Nästan skrämmande.

Kommentarer
Postat av: sanna

hej :)

undrar en liten sak bara. e det du som har gjort din header? om ja, skulle du kunna tänka dig att göra en till mig, behöver verkligen en ny. hehe.

länge sen vi syntes. .. <3

2010-05-14 @ 00:03:51
URL: http://ssannies.blogg.se/
Postat av: sanna

sv. nej din e as fin, mycket bättre än mig men vi kan ta kontakt på sms, har du mitt nummer? :P <3

2010-05-15 @ 22:48:33
URL: http://ssannies.blogg.se/
Postat av: sanna

sv. haha. jag tror jag har ditt nummer. kan smsa imorn nån gång. vi hörs dårå. puss&kram. <3

2010-05-15 @ 23:21:18
URL: http://ssannies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0