BIG Meet Sollefteå

Som sagt så var jag hos Jens hela helgen. På fredag så var vi på kalas hos jens kusins mamma. Åt smörgåstårta tillochmed ;). (mycket smörgåstårta det blivit för mig på sista tiden nu? GILLA!)

På lördag så körde vi moppe/crossen, tills vi åkte till Långsele. Vi åt middag hos Babbon (Barbro) min och jens faster. Sedan på kvällen så åkte vi till Sollefteå på cruising. Perfekt att Babbon har frisörsalong hemma då. Då kunde man fixa håret innan man for iväg ;).

Ja, cruisingen var helt värdelös från början av kvällen. Vi tittade på lite bilar, det var skoj. Sedan satt jag, jens & marre på ett café och tittade på människorna som gick förbi i kanske 2timmar. Haha, kul liv. Sedan kom folket :). Då vart det garanterat en bättre kväll! ;) (y) Ååh, jag vart så glad, när jag såg att det fanns ett "donut´s stånd" där. Det gjorde min kväll! Sedan var vi med Elin&Tim, och nåra till =)

Bilder kommer.

MEN.
Jens den jävla jäveln glömde min kamera hemma, så marre tog lite bilder på mig och hon med sin mobil. Haha, får duga.

Kommentarer
Postat av: tove

Skylla på Jens oxå? :O ;)



2010-05-30 @ 21:05:51
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0