Är i stan nu..

Hejsan. Dålig uppdatering, ja jag vet.

Igår så började jag och Jens med vårt sommarjobb. Äcklig jävla plantsättning. Men om man säger såhär. "Ååh stackars er som inte hittar något jobb, HAHA" (era fuckers). Aja, emilia kombinerat med skogen går inte så bra ihop. Jag for väl omkull ett antal gånger, i alla fall så snubblade jag runt överallt. :S

Det började spöregna, så vi for hem och gjorde iordning oss. Senare så drog jag, anna & jens till Stugun. So fun-light. Var med folk, skojjs. Efteråt sov jag över hos Jens.

Vaknade idag fortfarande hos jens. Och vi gick upp, åt frukost och for iväg till stan. Han syrra hade match idag, så dom skulle in och kika på den.
Jag och jens gick ner på stan. Jag köpte en nytt navelsmycke.
Silver/rosa diamant, 1dm långt hänge. Såå jävla snyggt. Det är väl klart. Jag som köpt det ;). Rawr! Och en rosa/cerise bandeau-bikini. Sen gick jag med fina Annie på stan ett tag, och tog en fika på Tehuset. Mums!

Har solat en 20-minutare idag också. Ååh, äntligen stadssolarium!
Bara hatar äckel landets solarium!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0