Almisch♥

Hejsan. Idag så var allting fucked up som vanligt på skolan. Världelösa franskalärare, som glömmer att berätta att vi har läxa. Sedan skälla ut oss, för att vi inte tränat? Wiierd. Jävla f*ttkärring!
Sedan åkte jag med Almisch hem. Gick ut en sväng med Ludde, knäppte kort med hennes systemkamera. Och lagade maaat. ;) saknar min kamera </3

Kan förklara min outfit med ord, istället för bilder...
svart/vit randig tröja från HM, mörkblåa jeansleggins från Gina,
svart skinnjacka nån marknad,
vita Canvas från Scorette
(ska köpa canvas i converse) brun axelväska från HM


3OH!3 feat. Katy Perry - Starstruck

Kommentarer
Postat av: tove

Jeansjackan är till konfan och skolavslutningen, så de fick jag av mamma, sommarhästen behöver jag inte betala något för.

2010-05-07 @ 08:09:59
URL: http://tovesandelin.blogg.se/
Postat av: tove

När vi var i stan igår så fick jag ingenting, det var kalle som skulle ha fotbollsskor, och hela familjen följde med för att vara social??

2010-05-07 @ 08:10:55
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0