Sovmorgon hos Natalie?

Igår kväll så var jag och Natalie ute i Odensala med folk en timma ungefär, sedan drog vi in till stan för att det var så fruktansvärt kallt ute! Vi vart ute till bara halv elva, för det var så kaaaalllt!
Usch för kyla, nu är det dags att komma sommar!

Idag så var vi på stan med Simon. Jag gick och tjockade mig på Subway. Kunde inte motstå den ljuvliga doften när man kliver innanför tröskeln! Muums.. ;)
Åt en varm Honey Oat, med kalkon, ost, sallad, gurka & vitlöksdressing. Såå himla god! Fast det är som en vanlig ost/skink macka :)
PLUS 2 1/2 kaka. Hihi.

Den 20onde får jag mitt barnbidrag, och då ska här köpas
vår slash' sommar skor och fixas naglar! Lovely.



Natalie hittade ett par urtjusiga stövlar också! Endast 300 KRONOR?! Ordinarie pris 1 000:- Scorette = BIG rea.

PUSS PÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0