Musik ♥

Hejsan :).
Nu är jag på suuuperhumör! Internet fungerar!! Både till eran och min fördel, gr8 va? ;)

Idag på musiken, så skulle alla få spela ett instrument som man inte spelat förut. Liksom av dom vanliga, akustiskt piano, keyboard, elgitarr, bas, trummor. Och ja, jag har ju spelat/spelar alla dom, så jag tog det jag minst spelat.. BAS!
Vi spelade Creedence Clearwater Revival - Bad Moon Rising. Skitskojig låt att spela bas till! :D

Också gick det ovanligt bra för mig på skolan idag. Hehe visst, på franskan så jobbar jag endå aldrig någonting, för det är gryyymt värdelöst. Men alla andra ämnen gick det super! (y) Fick tillochmed beröm. Ooh, det ni ;).

Kram.

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag spelade också bas ;D :P

2010-03-25 @ 17:53:03
URL: http://saffransblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Sv: till Terése

Thihi. Grett det! (y) :D

2010-03-25 @ 18:47:07
URL: http://alittleprincessdiary.blogg.se/
Postat av: Grannfrun

Gläds med dig!

2010-03-25 @ 21:12:17
Postat av: Emil Forsström

hahah, jag spelade trummor och de gör jag typ jämt.

2010-07-02 @ 03:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0