Lååång skoldag.

Hejsan.
Eftersom att pappa är lärare, så har dom varje måndag konferens till kl: 17.00 ungefär. Så om jag inte har någon att vara med, så får jag sysselsätta mig med läxor, eller datorn. Hellre föredrar jag datorn. Men kan vara skönt att få alla läxor klara på skolan, så får man sin lediga tid hemma. ;)
När jag kommer hem, så ska jag väl träna på franskan. Det är nämligen så att lilla jag har prov imorgon, och jag måste verkligen få godkänt! Så det är bara att jobba på. :P (kommer inte att kunna hålla tassarna ifrån skotern ;))

Lilla jag i somras :). Söt rosett också! Och bruuuuun :O


PUSS


Kommentarer
Postat av: tove

Jag vill åka skoter med dig!!! :O<3

2010-03-22 @ 17:47:16
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0