Klippning.

Hej alla glada. Idag så var jag i backen med anna och jens. Också lilla kalle ett tag ;). Jag filmade lite grann när vi åkte så, ja här får ni se.
En vanlig dag i backen.

Tio poäng till den som orkar se hela filmen! :D
Sedan var jag hemma hos jens ett tag ;). Vi tittade på The Orphan. En thriller. Så bra, men lääääskig :o

Sedan så ringde pappa och sa att jag hade min klipptid nu! Klockan typ åtta. Så där satt jag i frisörstolen, och höll seriöst på att somna. Jag vart lite ledsen när jag såg hon klippa av mitt hår, buuhuu.. :(
Klippte topparna och klippte upp det. Nu till veckan tror jag, ska jag blondera. Men det vart inte nå mycket skillnad, mera volym ;).

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0