Hej söt.

Tjooo.

Igår så vart det tyvärr inget bloggande. Var tvungen att lägga mig i tid, också hade mitt miffo till bildlärare snott min kamera emot utpressning.
- Emilia kan du ta upp den där linjalen där?
- Aa.
- Hallå! Du glömde pennan på golvet!
- Wtf? Tror du seriöst att jag är din j*vla slav eller?
- Ja, du får inte tillbaks din kamera förns du tagit upp pennan.
- Men vafan! Det är ju inte änns jag som kastat dit den! Jag går hellre hem utan min kamera, än att slava för dig, j*vla kärring.. "@;-!?)%$!!

Jag och min bildlärares uuuuunderbart fina relation till varandra.

Har inte hänt så mycket annat idag...
Igår så tog jag och Johanna en massa bilder. Loook riiight heeere sooon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0