Gamla låtar kan också vara bra.


Sjukt bra låt. But old. ;)

Hej! Idag så drar jag hem till min ödelagda by igen. Pappa skulle ändå hämta något skåp, så jag får skjuts hem (y) ska tjata till mig ett par vår skor av honom (a). Hihi. Sedan blire väl lyxresturang då ;) Mc Donald´s för hela slanten! Uew...

Har typ städat, skurat golven och plockat iordning mina saker. Känns skönt, men en liten gnutta ångest i det hela som vanligt. De är väl klart att det är tråkigt och lämna mamma som jag inte träffar så mycket. Men stan suger. I alla fall när man är van att vara i en störtskön liten by kallad "Mini Stockholm" om kvällarna, med urhärliga människor! Det tar jag före stan.
Och såklart så städade jag runt i ansiktsmask ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: tove

Kälarne ligger närmast hjärtat! ^^'

Bra låt! :) <3

2010-03-12 @ 17:58:59
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0