"Det är ett inlägg om ingenting"

Kanske lite udda text, haha. Men älskar låten. Så akta er för
Mr. Popcorn Man ;).

Hejsan. Idag blir det ett värdelöst inlägg. Har vart på skolan idag, och fått reda på att vi har prov i franska om en vecka. Ja, jag vet nog redan hur det kommer att gå för min del...
Efter skolan så var jag med anna. Skojs as usually. Sedan backen! Inte världsbäst före. Men det gick snabbt. Isigt och mycket "isbollar" i hela backen. Synd det. Haha, glömde mina snowboardskor hemma, så fick hyra ett par :D. Lika klantig som vanligt. :)

Söta anna<3

Imorgon har jag fotbollsträning, så då måste jag vara utvilad. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: tove

Haha jag tänker på Jens L när jag hör den låten x') !!

2010-03-17 @ 15:12:27
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0