Dålig sömn, dålig hy.

Ååh, vad jobbigt det är. Varje kväll så blir jag som vanligt trött. Men sedan efter 10-11 strecket så blir jag hyper, som att jag har druckit en platta RedBull! Jag somnar runt tre. Sedan så vaknar jag vid nio-tio. Det är väääldigt lite sömn för att vara Emilia. För att jag ska må bra och orka hela långa dagen ut, så måste jag sovit minst 9-10 timmar. Lite vatten och dålig sömn = dålig hy. Det har jag lagt märke till nu. Kan nog bero på min dåliga sömn.

Nu har jag iallafall fixat och trixat med headern lite granna. Vad tycks? Inte så märkvärdigt, men jag ska nog snart komma på nånting ;).


Kommentarer
Postat av: tove

Rolig text i headern! :) Lägg dig innan kl.10 då???

2010-03-12 @ 18:09:35
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0