Svar på Tal

Anonym: "inte så jävla smart om du blonderar innan du åker utomlands."

Får jag fråga dig en sak.. Varför är du anonym. Törs stå för vad du skriver istället;). Haha. Nemen duvet. Om man åker utomlands, så blir ju håret automatiskt blekt av det varma klimatet som vi inte är vana vid. MEN, om man till exempel har utväxt. Så kan man inte jämnföra det med solen. Man kan inte bleka utväxten. Det blir ju fortfarande en utväxt, kanske ljusare. Men då blir det övriga håret också ljusare. Use Your Brain =).




Kommentarer
Postat av: adlahhh

your welcome ;)

2010-06-03 @ 20:14:07
URL: http://adlahjbara.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå your welcome? det heter you're och vem är du?



ja men blek håret då, fjååårtis. det kommer nog bli hur snyggt som helst när du ser ut som hulken.

eller, jag menar shrek.

2010-06-03 @ 21:48:55
Postat av: Sv till: Anonym

Japp det ska jag! :) asså jag är ledsen.. Mitt hår komma inte att bli grönt :( det verkar ju vara din högsta önskan. Så jag beklagar. Min blondering som jag köper är bra, och mitt hår. Så det kan inte bli grönt ;) hihi.

2010-06-04 @ 17:56:29
URL: http://alittleprincessdiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahhhahaha alltså, du är så himla pinsam så jag tror inte det är sant.

jävla fjortis

2010-06-08 @ 22:41:03
Postat av: Sv: Till "Anonym

Duvet, det är pinsammare att skriva som "anonym" vettu ;)

2010-06-09 @ 08:49:04
URL: http://alittleprincessdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0