Navelpiercing, fattas?

Idag uppe på Hammarvallen, så frågade Sofie om hon fick se min navel. Avisst sa jag. FUCK! The hole fucking piercing was gone. GONE! Okej, tar det på svenska så att ni förstår.

Jag drog upp tröjan, och det fanns ingen piercing där! Den var borta! Putsväck! Bara sådär! Och jag hade inte änns märkt nått. Jag bah vaa? Ser jag fel eller? :O

Jag började fan lipa, buhuu. Haha, vill inte köpa nytt smycke för 200:-, plus att det skulle hinna bli lite igenväxt. Gissa vad? Då kom söte, lille, snälla Daniel Hellström och dinglade med något i luften (missuppfatta för guds skull inte). Och vad det var? Jo.. Mitt smycke. Tack! ♥

Men pluppen är borta.. :(


Skulle vart mycke tråkigt om jag inte fått tillbaka det. Det är ju så himla fint. Speciellt på ;). RAWR!

Kommentarer
Postat av: saga :)

HAHAHHA, missuppfatta för guds skull inte :') x''dd

2010-06-02 @ 21:55:14
URL: http://bajslaaarv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0