Näst sista frukosten i Sverige

Hej :)


Gud imorgon åker jag... Jag är så himla nervös! Ni får önska mig lycka till så att vi inte störtar, haha =)

ikväll ska jag väl packa osv. Det värsta som finns är, när man har riktigt förberett sig, och skrivit en lista, och fått ner allting man ska packa med sig. Också far man iväg, sitter på bussen/flyget/tåget eller vad det nu kan vara, också kommer man på att man har glömt nått! Ja man får riktigt "ångest". Och kan inte tänka på något annat än: "varför tog jag inte med den där? Jag tänkte ju på det igår, SAAATAN!" typ :P.

Sedan skulle jag och pappa åka och titta på hästen jag kanske ska ha i juli :). Eftersom jag har "fotbolls-pause" i juli, så passar det ju bra med häst då :).

Kram

Kommentarer
Postat av: tove

Häst!? :o :D

2010-06-10 @ 11:02:31
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0