Hmm, typ.. Läsarfråga?


Hej.


Jo, jag undrar hur min blogg ser ut i eran webbläsare. Och nu kräver jag nästan ett svar. Så att jag kan försöka åtgärda det. Eftersom jag har en rätt så bred skärm och Firefox. Så ser min blogg mycket mer annorlunda, än om jag går in på den i Internet. Alltså en annan webbläsare. Har gått in på en hemsida, och tagit hem "skärmdumpar", så att jag ser vilka olikheter det är emellan olika webbläsare.

Nu så har jag anpassat bloggen efter Internet. Så det ser helt sjukt ut i Firefox. Men det är jag medveten om, så kom inte och gnäll.

nu dampar datorn. Så jag kan inte lägga upp bilder. Jag visar skärmdumparna imorgon.. Tror knappt det har fixat sig till dess...


Kommentarer
Postat av: Lina

jag har Firefox och det ser inte damp ut.

2010-07-01 @ 10:09:34
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/
Postat av: andréolsson

det ser sjukt cp ut :s<3

2010-07-23 @ 01:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0