Fotboll i Sveg!!

Jag satte väckarklockan på halv nio igår. Jag vaknade imorse, skitpigg! Jag var så himla pigg, så jag tänkte: "nu är väl klockan elva-tolv". Men klockan var 08.28! Puuh. Jag är född med sådna där "egenskaper". Att jag kan vakna precis innan väckarklockan. Eller om jag tänker: "nu ska jag vakna klockan två inatt och ta ur flätorna". Då gör jag det. Jag kan styra över mig själv. Det är fett k00lt.

I alla fall. Jag gjorde iordning mig, packade och åkte till OkQ8 & väntade på bussen.
Sedan bar det av till.. SVEG!

Vi vann med 3-1 :). Yey oss!

bilder under dagens lopp ;). Tyvärr ingen bild på själva planen... Haha. Retard. Kanske var just därför jag tog med kameran. För att fota laget/planen/matchen. Men jag skulle ändå inte kunna fota/filma matchen. Jag spelar alltid hela :P så jag hinner inte. Haha :D


Becca & jag vart lite trött på hemvägen ;)


Och tydligen några till också =)


Inte bara spelare.. Utan tränare också :P


Men det fanns "nåra" få, som var i fullt tjog hela bussresan ;).



Ååh gud. Hittade dom här
"godisarna" eller vad man nu ska kalla dom... På en mack i Åsarna. Jag, Alma & Becca höll seriöst på garva ihjäl oss! Dom är väl lite små-nice ändå va? ;)


Lite mycket marabou-choklad eller?




Vira Blåtira i mitt ♥


Kommentarer
Postat av: Becca =)

ååh fett kul :D<3

2010-06-06 @ 22:58:54
URL: http://beccavarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0