En midsommarnattsdröm


Midsommar "firadet" (eller vad man nu ska kalla det) ägde rum hos Louise för min del iår! :D Vi hade sjukt mysigt, med mycket gott käk och sena filmkvällar;).

Igår så tog vi en liten och delad ridtur ner till ministranden med hennes häst Vaja. Och såklart så tar ju jag på mig en liten flygtur också. Hehe...
Red med henne i vattnet, och sedan travade vi in emot stranden. Andra gången så vart hon lite för upphetsad, så hon tog fart och hoppade upp och över, som en gräs upphöjning till ängen. Louise sa att jag flög en halv meter upp i luften. Haha, jag är så van att flyga hit & dit, så inte fan märkte jag hur högt det var heller :P. Sedan landade jag liite för mycket på sidan, några galoppsprång - av. Landade på ryggen. Trodde det skulle göra lite ont i alla fall, dumma jag hade ju som vanligt ingen hjälm. Men jag låg där en bra stund och nästan började gråta, för att min ena nagel gått av :( buhuu...

Lite bilder åt er har jag också :)









Kvällen´s (om jag får säga det själv) underbart vackra outfit!



Avslutar detta inlägg med en film av ritten. Titta, och njuuut...



Lägg märkte till "Wooaw. AAAAH"

Kommentarer
Postat av: Alma

jag gillar filmen :')



fina bilder förresten :)<3

2010-06-27 @ 01:08:41
URL: http://jagharingenfantasii.blogg.se/
Postat av: tove

Grymt fina bilder och rolig video :D

2010-06-27 @ 01:13:25
URL: http://tovesandelin.blogg.se/
Postat av: AndréOlsson

söt du är :')<3

2010-07-14 @ 00:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0