ÄLGHÄGN med ÄLGHÄNG!

Tjaa! ;)


Idag gick vi i klassen upp till älghägnet. Först satt vi inne i älglogen och lyssnade på när Rolf (som äger stället) berättade lite närmare om älghägnet =). Det var rätt så interesting;).

Vi hörde plötsligt ett ljud! Var nog bara dom i mitt bord som reagerade. Jag trodde det var typ Ronja eller nån. Haha. Sen igen. Då tänkte jag att eftersom det blåste, så kanske väggarna knakade. Och vet ni vad? Jag ställde mig upp, och tittade ut genom fönstret för att se om det blåste.. VIPS så stod det en älg och glodde på mig! Snacka om att jag ryggade till.

Alma var rädd :( ;)

film:


Jag försökte locka den med kinder maxi, men det gick inte så bra...



Ser exakt ut som en kängru med kaninöron.


Ser exakt ut som en lama med kaninöron.


Har märkt att jag är sjukt grym på att se hur saker/personer är lika någon/något! Fett fränt ju! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0