Sjuker...


Hejsan. ;)


Nu har jag nyss vaknat upp. Ja, jag har ju inte sovit tills nu, utan slummrade till under dagen.

Igår fick jag jätteont i halsen. Det bara small till. Utan förvarning. Jag kom hem från Hammarn vid fem. Åt middag vid sex, (grillat!) sedan satte jag mig vid datorn. Men jag orkade seriöst inte, så jag la mig i soffan och somnade. Vaknade vid åtta. Gick upp till sängen där jag ytterligare sov, till klockan tio. Sedan ville pappa se på hajen3, så då gjorde jag iordning te, med sjukare mängder citron i. Och en stor alvedon. Sedan vart det lite bättre.

Idag klev jag upp halv åtta. Packade iordning lite saker. Och for iväg till stan. Jag kom fram vid tio ungefär. Tog bussen ut till mamma, och somnade nästan direkt när jag klev innanför dörren. Så jag har sovit till nu. Lite mer än fyra timmar, idag också! Men jag är fortfarande sjukt trött... *gäsp*

Jag har ont i hela kroppen. Huvudet, halsen, nacken, ryggen. Överallt. Och jag är såå slö. Och inte ett dugg hungrig. (väldigt ovanligt måste jag säga)


Citronteet.


Gårdagens dresscode innan jag blev sjuker... + jeansjackan!


glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0