Pappa fick med mig tillslut...


Pappa & jag åkte ner och fiskade en stund!
Endast för att jag mot/med/mittemellan-villigt följde med, var för att då kunde jag ta några fina kort vid vattnet, köra bilen (jag börjar ju att träna tidigt till mitt körkort jag =), och sola en stund. Men såklart fiskade jag lite grann också ;).

Jag fick faktiskt fyra stycken! Gisses vilken tur jag måste haft :). Jag hatar att fiska.

1. Det stinker.
2. Det är äckligt.
3. Jag får dåligt samvete när pappa knäcker nacken på dom jag fiskat upp :(.
4. Jag har inget tålamod.




Färgskillnader på olika sidor av himlen.






Nappet består (för min del) inte alltid av kött & blod..



Kommentarer
Postat av: tove

vackra bilder!<3

2010-07-06 @ 22:55:50
URL: http://tovesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0