Hällesjö


Igår åkte jag iväg till Hällesjö. Men hade ingen skjuts, pågrund av att pappa skulle till Döda Fallet. Men då ringde jag Parre, och hon skulle dit. Så då var hon så snäll och bjussa mig på skjuts!

Det var ovanligt lite folk där. Ganska långtråkigt. Men jag är nog den lyckligaste tjejen på jorden! ♥


Att mitt hår alltid ska vara ivägen. Aja, skärpan på tove :)


Nice ass lina, men fokuset vart i skåran.. Höhöh


sötnos♥


Älskar er :D


lovely♥


Snygg pose emilia. Jens försökte lära mig och dansa.. Och ja.. Ni ser ju själva hur det ser ut. Haha, jag kan inte dansa :(.


Jag typ.. Drar upp byxorna?


paula, jag, jens, louise, joel

Ja, det är tur att man är så snygg. *Host*

Kommentarer
Postat av: Lina

hahah :P

2010-07-30 @ 12:13:19
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/
Postat av: Jens Aaaa

HAHAHAHAHHA ja visste inte att mina bävertänder va så stora :p

2010-08-01 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0