Det som händer när det finns fetton i huset


Vi skulle käka. Elba&tilde var här också. För dom och gunilla skulle sen vidare till Skåne/Kalmar? Aja, gunilla frågade om jag ville ha mat. Ja, sa jag.
Sen går jag in i köket när dom åkt, och inte ett piss finns kvar typ! Och då får man laga sin jävla mat själv.. Jävla kärringgöra......


Tur att jag är såå otroligt, grymt duktig på att laga mat då! Makaroner och korv, emilia´s spéciale! *host, svenne-mat*


Hehehehe, glömde stänga av spisen. Så den var alldeles röd när jag kom in i köket, och hett som fan. Jag lyckas alltid glömma bort spisen. Typ: Nemen oj! Det brinner typ. Hihihi, vad klantig jag är då (a). :)
(ignorera den äckliga spisen. Den ser alltid ut som skit efter jag vart där och hållt på)


Kommentarer
Postat av: andréolsson

mys host<3

2010-07-23 @ 00:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0