Den mystiska hårsprayen!.. huh?


Igår på marknaden, så sa Ebba att hon var tvungen att gå på ica och köpa hårspray. Men då sa jag att på ica finns det bara skit. (det gör det. Alla hårsprayer där suger *nånting*). Men då sa hon att dom sålde "Proffs". Nee, det finns inte på ica-hammarn, aldrig. Det är sånt som finns på HM i stan. Men hon var fast besluten om att den fanns det.

Så.. upp till bevis!

Och vem hade fel? Jo jag (a). Hehehehehe. Men jag kan skylla på, att jag har inte vart på ica på såhääär länge typ.



FAN VAD JAG ÄR GLAD JUST NU! WIIHOO. PROFFS PÅ ICA. YEEY ICA HAR PLÖTSLIGT BLIVIT BRA FÖR EN GÅNGS SKULL!

ska ut och chilla på studsmattan en tag.. Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0