Brr.. Vad hände?


Det var väl någorlunda varmt för nån vecka sedan. Man kunde i alla fall ligga ute på studsmattan och sola, ända fram till middagstid.
Nu går det knappt att titta ut genom fönstret, utan att få en långdragen rysning genom hela kroppen. Så ikväll tänkte jag ut och leta efter sommarvärmen.

Ikväll blir det en hemmakväll... IGEN. Tänkte åka till Storåsen igår. Men farsan pallade inte skjutsa. Så det vart en sugkväll igår.
+ kom gärna med förslag om vad jag ska skriva om/ta upp/eller ha som kategori bara. Tack.


Ebba & jag sjukt taggade inför matchen ;)

Kommentarer
Postat av: andréolsson

du bör ha en cool kategori om mig :D<3

2010-07-18 @ 21:07:10
Postat av: Hermannleila

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-12-15 @ 15:57:37
URL: http://hermannleila.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0