Brown eyes


Sitter och tittar på väderprognoser, jag vet inte varför jag gör det. Får bara ångest. Skitväder överallt. Tillochmed i Stockholm

Såklart blir det yran för min del nu till helgen. (haha vem ska inte dit liksom?) sedan är det Diggeloo den sjätte augusti tror jag det var? Dagen efter tänkte jag susa vidare till Stockholm. Är inte så positiv till det faktiskt. Skönt att komma bort från äckelhammarn, äckelkälarne, äckelhåsjö och äckellandet. Men ja.. Det gläds alltid upp med min vanliga 8-timmars shopping när jag kommer fram!


bilder sen Stockholm förra sommaren:


Så såg väl jag ut efter jag åkt radio-bilarna också?


Kvastilicious





Diggar min pappas fotoskills.. Konstigt.. Vem har jag fått mitt ifrån då? Det är då inte ifrån min far.


Jag och jens åker "blå tåget". Jag lyckas alltid med att hålla händerna för ansiktet hela turen.




saknar dig....

Kommentarer
Postat av: FAAKIE

verkligen sexigare i kort :P

2010-07-27 @ 00:18:16
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0