Åh, jag skrattar!


Som ni kom ihåg, så gav jag en FET diss till playmatesofsweden. Och som ni också vet, så var det riktat mot Natalie, inte Alex.

Ni kanske har läst på finest.se/falsksanning, att Natalie blivit kickad från bloggen. Ååh, äntligen säger jag bara! Nu blir bloggen mer "personlig" och specifik, än den var innan. Jag har aldrig tyckt om bloggar som ägs av två användare. Det blir ruggigt komplicerat, när dom blir som "gästbloggare" i sin egna blogg.

Har sett att väldigt många höll med mig, om vad jag skrev ;) kan jag kalla status från en 14-årig lantisbloggare. Ohyeah.


Såklart du ser ut som ett monster..!

Jag håller med Emilia. Du (tjejen) ser ut som en fejkad wannabe barbie. Eller, som Emilia sa, luder. Visst, du är inte ful. Det finns såklart fulare. Men jag tycker verkligen inte att du är fin heller..

Sedan behöver ni inte komma med kommentarer som att jag är avundsjuk? Haha, det är jag då VERKLIGEN inte. Skulle inte vilja se ut som någon av denna bloggens ägare för fem öre ;)

ja du ser ut som ett luder och till och med kissie är snyggare.. alex ser itne så jävla fresch ut heller..

Kissie, du ser ut som ett luder

Kissie
e so fucking much snyggare än er båda, men Foki är snyggare än er tre tillsammans!

kissie är lätt finare än dig. haha!

Solklart KISSIE

Hahah snacka fjåårtis blogg..man kan inte va avundsjuk på ett luder och en bög...blogga om något "normalt" istället..

kissie är mycket snyggare än er båda!

Ingen utav er..

jag vet inte riktigt, ni kanske är lika dåliga/bra båda två?

man märker ju att du hackar upp dej på sånt här, skit i att hon tkr att du ser ut som ett luder. du säger time to grow up till henne.. Om du själv hade vart grown up hade du iggat henne.
KISSIE! Så ful och äcklig är du.

Hon försökte med en: ”vem är snyggast, Natalie eller…



"Kissie"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0