Välkommen till min nya fräscha blogg!

Jag hade en blogg för mindre än en vecka sedan, men tänkte att jag bloggade endå inte om något speciellt intressant, så att det var lika bra att stänga ner bloggen. Men nu har jag ändrat mig igen. Det finns ett sug, som vill blogga!

Idag så orkade jag helt enkelt inte ta mig upp ur sängen, och släpa iväg mig själv till skolan. Min bortförklaring till pappa.

(pappa kommer och väcker mig)

- Pappa.
- Aah.
- Asså jag tror att jag börjar bli sjuk.
- Jaha..? Vadårå?
- Jag har jätte ont i huvudet och i halsen, och mår illa.
- Nemen det var ju inge bra. Stanna hemma du.

My thought:

Yeeey! (y)


Jag har pluggat in lite "bloggdesign & fotoredigerings vett" i skallen. Hela dagen kan väl förklaras med ett enda ord.. Datorn. Suttit och kollat igenom en massa HTML-koder, HTML-färger, bloggdesign mm.
Jag känner mig en ynka bortskämd. Pappa köpte en vaniljmunk och en cola till mig bara för att jag var "sjuk". Haha, till min fördel ofc ;-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW!!:D

2010-01-15 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0