Träning.

Kom hem för undefär 40min sedan. Har varit i Bispgården och tränat. Alla som inte vet.. Jag spelar fotboll. And I love it! :-)
Vi hade "mini matcher" kul, kul. Typ bara nio stycken, hallå lite bättre fokus på fotbollen om jag får be? En orsak.. "New Moon".
Heh, jag är så smart så jag stretchade inte armarna så mycket, så jag har sträckt mig. Också har jag tappat bort mina skor, så där gled jag runt som en isprinsessa på träningen.
Men daah, I AM the fucking princess ;-).

Kära morgonfrilla, du är älskad. Not!



Såhär går det, om man somnar med uppsatt hår.. hehe.

Har äntligen gjort en användare på glosboken.se! Det är så mycket enklare och roligare att träna på glosor!
Som sagt.. Jag pluggar.. Zzz..

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0