Prao.

Förlåt att jag har varit snål med min uppdatering, men, men.
Just nu sitter jag och pratar med älsk, och planerar veckan :-). Nämligen så ska jag ha praktik tre dagar nu i veckan,
ons - fre. Jag tänkte först praktisera på Subway, men det vart ändringar. Johanna och jag ska praktisera tillsammans, och då skulle jag försöka fixa en plats. Så för gnägget Johannas skull, så ringde jag till Djur&Kul Gården, i Östersund. Gick finnemangens! Djur&Kul klicka på länken och läs vidare, om vad det innebär ;-).

Dagens Outfit:


Vit halsduk Åhléns
Gråmelerad topp Rut m.fl
Svart midjekjol HM
Nitmidje bälte GinaTricot
Gråa leopardleggins HM


Naww.. :)



Najs idrott idag. Konditionsträning med hinder. Springa en minut, vila en minut. Cirka fem omgångar. Kändes i benen, och lungorna :-).

Sedan vart det mera idrott! Elevensval vettni. Kul :-D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0