En väldigt trött emilia.

Tjo. Nu sitter jag och kollar på lite filmer på biostaden, för klockan kvart i sex ska jag ner på stan, gå på min försenade biopremiär på New Moon och käka på Subway. Najs!
Om ni undrar varför jag inte lägger upp så många bilder, är det för att jag har råkat pajja min kamera, så den ligger på lagning. Sedan blir det mycket mera uppdatering med bilder!

Nu tänkte jag ge ut mina bästa rengöringstips till er!




1. Sätt upp håret i en knut. Skölj hela ansiktet med kallt vatten. Ta Oliva by css Cleansing Mousse och rengör hela ansiktet. Skölj!

2. Blöt en bomullspad med Oliva by css Face toner (ansiktsvatten) och stryk runt i hela ansiktet, och hals.

3. Avsluta med en återfuktande day/night cream!

Jag brukar bara göra en "hel rengöring" på kvällen, när allt smink ska bort. Sedan på morgonen så brukar det kanske bara åkt ut lite kvarbliven mascara alldeles intill den undre ögonfransen.
Men att använda day cream innan make-up är en jätte bra idé! Blir en väldigt bra bas, och blir lättare att applicera foundation. Och det blir en matt effekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0