Ni kanske tycker att detta ser lite underligt ut...


Men jag har faktiskt alltid tyckt om all sorts rock. Fast det förstås. Lite bra måste ju låtarna vara också. Men jag är en person som alltid och mest har lyssnat på R&B, Hiphop, soul, & pop.
Jag har alltid dragits till "färgad musik". Och det där var inget rasistiskt menat. Utan jag tycker bättre om sån musik helt enkelt.

Men ibland. Känner man att man har så mycket känslor som vill ut. Och då är det så otroligt skönt att lyssna på sådna här låtar. Man får liksom ur sig känslor som varit svåra att få ur sig förut.

Så nej. Jag har inte bytt musikstil. Utan jag lyssnar olika beroende på humör.



Nightwish - Amaranth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0