Mellandagsrean!


Idag åkte jag pappa, Gunilla och Jens till stan! Pappa och Gunilla gick på bio. Och jag släpade med mig Jens på stan.

Trodde verkligen inte att jag skulle hitta några saker alls. Men lite smått nytt i garderoben kom jag hem med i alla fall!


Långärmad tight tunika/klänning
Bikbok



Stickad midjekjol
Ginatricot


Rosa blus
Rut m.fl


Örhängen (har dom till vänster fast stooora)
Glitter


"Skinnlapps-leggins"
Ginatricot


Svart klänning (är inte så genomskinlig i verkligheten som på bilden)
Bikbok


Rött hårband
Glitter


Bytte storlek på tröjan jag köpte till älskling. (ovan)
HM


Tröja
Ginatricot


Så lite shopping blev det idag i alla fall! Köpte en snowboardjacka också, men är osäker på om jag ska ha kvar den..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0