"Jag älskar dig"


Jag älskar dig, du är mitt allt. Jag vill så gärna ändra mig.
Men allting känns så jävla kallt.
Jag kämpar innerst inne. Jag vill ju det här så jävla hårt.
Men det blir blott ett minne, och allt blir återigen svårt.

Jag sabbar allt för dig & mig. Men jag vill ju bara inte säga nej.
Säga nej till någon som jag älskar så,
det är ju bara dig jag kan få.
För mitt hjärta ropar ditt namn. Och det är där jag vill ligga,
 i din varma famn.


Min kärlek till dig är obeskrivlig.
Du är mitt allt. Mitt liv.
Det är du.
Det är dig jag föll för.
Det är dig jag blev så obeskrivligt kär i.
Det är dig jag älskar.


Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

Jag älskar dig <3

2010-12-18 @ 17:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0