FAN VAD BRA!


Storbloggaren Bezie har blivit avstängd! Å äntligen säger jag. Ni vet han som jag slängde upp en äcklig film på? Han som hånglar med sig själv i spegeln? Fruktansvärt motbjudande.

För det första så ser han inte ut som en människa. Han ser ut som något djävulen vanskapt. (jag vet att det är omoget att klanka ner på andras utseende, men med den här människan kan jag bara inte hålla mig!)

Och för det andra så klankar man inte ner på folk. Och definitivt inte på 15åriga bloggare. Som har haft det så tufft i livet som det bara går att ha!

Om ni kanske läst gossip, och falsksanning så har ni nog läst om det. Kommentarerna och yttrandet Bezie hade om den 15åriga mamman Mikaela. Hennes blogg

Kommentarer
Postat av: mariana

Tyvärr så är han inte det längre..

2010-12-06 @ 19:49:35
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Maximilianadriana

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-06-03 @ 11:44:37
URL: http://maximilianadriana.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0