Det är försent nu...


Hinner inte in till stan och köpa den julklapp jag tänkte köpa. Frågan är om det ens hjälper? om det ens gör någon skillnad.

Att känna sig värdelös, att känna att man kan göra vadsomhelst, utan förbättringar. Är sjukt frustrerande. Och det är det rätta ordet för mig.
Jag klarar ingenting längre. Jag orkar knappt sova av all smärta jag orsakat mig själv och alla runt omkring mig. Jag kan inte leva med fruktansvärda ångesten som biter sönder mitt hjärta.

Jag känner mig så dålig. Och frågan är.. Gjorde jag ens rätt? Svaret är nej. Jag kommer aldrig att ha gjort rätt. För mig själv. Men inte för oss. Jag orkar inte leva med någon nära mig. För jag bara sårar dem. Sårar dem jag älskar så. Sårar dem jag skulle kunna ge allt för. Men varför gör jag inte det då? för att det är alltför jobbigt, alltför kämpigt. Det gör ont.

jag vill förbättra allt. Jag vill göra det som i sagorna. Att allting får ett bra slut, en bra början. Men jag har inte kommit någon vart. Jag klarar det inte. Jag är så jävla rädd. så jävla rädd för hur jag ska kunna klara mig utan dig. För jag vet, jag vet att jag långsamt kommer att tynas bort ifrån världen. Bort ifrån dig.

Kommentarer
Postat av: Alice Karlsson

Vad har hänt? Även om vi inte är så bra vänner eller så... Så finns jag om du vill prata <3

2010-12-18 @ 18:57:35
URL: http://aimonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0