"Dag 07. Min bästa vän"


Min bästa vän är en person som tycker om mig för den jag är. Den ska kunna få reda på precis vadsomhelst om mig, utan att glappa i munnen. Den ska kunna vara sig själv med mig. Vi ska kunna ha kul, fjanta oss utan att slänga in en kommentar som ungefär: "Men palla, det är ju omoget". Tvärtom. Mogenhet är att våga vara sig själv. Och så vitt jag vet, så är jag bara mig själv.

Dom absolut bästa vännerna som finns i mitt liv. Och alltid ställt upp när jag haft det som jobbigast. Är Johanna,Anna&Jens. Dom tre vännerna & Emilia typ. Haha!
Nej men dom betyder oerhört mycket för mig. Dom får mig att bli glad. Dom får mig att vilja gå upp på morgonen. Och det viktigaste. Då får mig att le och känna mig älskad.

Jag och Johanna är så fruktansvärt lika. Så vi har haft våra tjafs igenom livet. Och ett långt uppehåll. På nästan ett år/ett halvt.
Men nu när vi börjar bli äldre, så minskar även tjafsen.

Med Jens & Anna så har jag gjort ett stort misstag en gång, som jag aldrig tänker göra om igen. Då försvann min glädje, och min glöd helt.


Dom här tre vännerna är i alla fall de bästa jag har! Dom är tre värdefulla, dyrbara, och älskvärda skatter som jag är otroligt lycklig för att fått in i mitt liv.
Ni kommer alltid att stå mig närmast hjärtat ♥.



Kommentarer
Postat av: annakkkkk

jag älskar dig emilia! :') <3

2010-12-19 @ 17:47:08
Postat av: Johannie

så söt du är. kan inte säga något annat än desamma.

jag älskar dig så otroligt mycket sötnos ♥

2010-12-20 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0