Birsta


Fick med mig Johanna i alla fall. Först frågade jag Jens. Men han var upptagen. Så tidigt som fan imorse (09.30) så ringde jag Johanna, och frågade om hon ville henka mig till Sundsvall. Svar..: Positivt!


Pappa skulle även hämta den nya hunden idag. Så det vart ganska så trångt i baksätet (y) btw, hon är väldigt lat. Ni ser ju själva på bilden.


Vi tog en fika också. Det är omöjligt att springa runt på Birsta utan att få något i magen!


Vi var tvungna att smyga in en sväng på JamJam och köpa lite godis! Eller ja, Johanna köpte godis för 96 spänn...



Köpte en skithärlig "smultron-duschtvål" till mamma. Dyr var den.. Men värt det!


julklappar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0