"Dag 01. Om mig"


Vad ska man säga.. Jag är en otroligt komplicerad fjortonåring. Och väldigt labil. Jag är olika ifrån dag - till dag. Beroende på vad jag ätit, sovtider osv.

Ett av mina instressen som alltid vart störst, är fotboll. Min kusin Martina (jag vet att du läser det här nu) spelade fotboll. Och jag tyckte att det såg så roligt ut. Men jag tordes inte riktigt ta steget att börja. Och sen började Jens min andra kusin också att spela. Och då tänkte jag att nu ska jag börja göra något som verkar riktigt roligt. Och det var det också. Vi fick ihop ett väldigt stort knattelag. Mixade.
Först började jag att spela bara på skoj. Men efter åren gick, så började jag mer och mer inse allvaret i det hela. Jag har nog varit den som har vart mest seriös om fotbollen i vårat förra lag. Hehe.
Så nu har jag spelat fotboll runt sex år. Men tyvärr så bor jag i Ragunda kommun. Och där händer inte mycket vill jag lova er alla. Börjar förmodligen i stan, sen när jag börjar gymnasium. Men det är lite för långt uppehåll. Hela 1,5år.

På vintern åker jag snowboard. Som är ett utav det härligaste jag vet! Och det roligaste jag vet.

Annars är jag en glad tjej, när allting går som det ska för mig. Om det inte gör det, så kan jag vara djävulens största verk.

Vad kan man säga mer?
Kortfattat:

glad tjej som kan bli förbannad beroende på vad hon har ätit. Hon spelade fotboll, och nu åker hon bräda. Och hon är just nu väldigt trött.

Kommentarer
Postat av: alma

bara så du vet så tog jag det oxå väldigt seiöst :p

:)

2010-12-06 @ 21:46:15
URL: http://almaasvensson.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

håller med alma, det var inte bara du direkt :P

2010-12-07 @ 17:51:20
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/
Postat av: lollipop

Om ni läser "hehe" efteråt kanske hon också menade att hon var ironisk? ;)

2010-12-07 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0