Trist dag..


Idag kan jag nog inte göra så mycket annat än att titta på tv.


Jag glömde att ta med andra skor än ballerinorna innan jag for till stan. Så jag hade inte lite ont i fötterna i lördags. Men jag fick låna ett par skor av Marre. Och jag är evigt tacksam för det! Haha. Fast jag råkade missuppfatta en grej i det hela. Filåt..

Och jag glömde ta hem dom igår. Så nu är man skolös... Igår for jag in till stan, för att jag skulle ge jens marres skor. Och jens skulle ta med mina, men han glömde dom. Så jag fick ta morsans strandskor. Typ intersport/stadium skor in till stan. Usch va fattigt det måste sett ut.. Buhuu :(

Gud så mycket skor jag har babblat om i detta inlägg!


Ed Hardy converse♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0