Skolbio


Idag var det som vanligt, en seg skoldag. Vi såg på bio. Filmen hette "Be Kind Rewind". Det handlade bara om två mörkhyade & en n00rd som äger en videobutik i ett ghetto. Typ det enda. Den sög i alla fall. Som alla andra filmer skolan väljer.. Haha suckers!

Imorgon blir det Öratjärn för 8-9:an. Och då jävlar ska jag allt bada! Som ni kanske vet, så har jag inte doppat mig iår. Men det är inte försent än ;).

 

Men tyvärr vart det ingen övernattning. Vettefan varför. Lata lärare? Ohja... Haha ni som känner mig, kanske tycker att jag gnäller. Men det skiter jag fullständigt i. Det sög håård getballe att vi inte tältade över, som dom annars brukar anordna? Aja, tack i förskott för en blivande, tråkig natt! :D

Kommentarer
Postat av: hehe ;)

Getballe <3

2010-08-25 @ 20:03:04
Postat av: sagaa

svar; ja de va lite läskigt men..

2010-08-25 @ 20:19:45
URL: http://bajslaaarv.blogg.se/
Postat av: Daniel Hellström

Aa bion sög !;)<3

2010-08-25 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0